NOKA

Hej gott folk!
Har tillbringat större delen av förra veckan i kalix och umgåtts med min käre vän Emil så därför har jag vart sämst på att blogga, som vanligt.
Kom på att jag helt glömt bort att skriva att jag nu har inhandlat NOKA som jag börjat med för ett par dagar sen och än så länge går det jätte bra. Dock äter jag endast shaken 1 gång per dag nu i början för att vänja mig, sen är tanken att öka dosen för att sedan minska igen för bäst effekt. Annars försöker jag äta små portioner, nyttig mat och dricka mkt vatten. Än sålänge har det gått jätte bra! Emil den jäveln har försökt få i mig en massa skit i flera dagar utan att lyckas ;P HAH! Lr, vi var ut och åt burgare på B4, men vi gick sedan hem från krogen (är en bit!) så där försvan den!

Saken vart ju inte sämre då jag ställde mig på vågen nyss som visade -2kg! AWESOME! Inte mkt jag vet, men det går åtminstone åt rätt. Många kvar men en riktig spark i arslet fick jag!
Nu ska jag och Mollan ut och promenera och sedan köpa ägg :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0