Partys over

Då var halloween firandet över. Helgen som vi så länge väntat på och den gick i raket fart :O Men vi hade kul och alla var jävligt snygga haha ;) Erik Amarillo var helt värdelös live (inte så förvånad), och vi tillbringade större delen av farmen kvällen med att köa. Köa för att ta sig in, köa till garderoben, köa till toaletten, köa i baren, köa för att hämta ut ur garderoben, köa för skjuts hem. Fiiiifaan så less man hann bli! Men, vi hade kul ändå!

Idag har vart mys! Jag och Mattias hann ligga och mysa till ett avsnitt av soa innan lill tjorven kom hem. Inte så ofta vi i lugn och ro sitter och ser film för oss själva, så det var riktigt uppskattat!

Nu har jag ny mobil, äntligen! Lr ny och ny, Mattias har haft den förr, sen har den gått sönder och vart på lagning, gått sönder, och nu fungerar den igen?!? Nåja, än så länge funkar den och jag är jätte nöjd! Dock inte van med touchen :S (stavas?)
Näe, nu måste jag gå och sova. Fastnade vid datorn då jag vart förbannad på libero för att deras blöjpkaets koder inte funkar! Jävla lurendrejeri!!!

Näe, godnatt sverige. Puss som faan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0