Nu är kalasandet över

Och lite skönt är det faktiskt, MEN, det har vart jätte roligt! Bra folk, mkt presenter, gott fika och tårta och för att inte glömma en väldigt nöjd bebis :) Tusen tack alla inblandade för presenter, sällskap osv!

På lördag kväll var Johanna och Tobis här. Vi bjöd på taccogratäng och kollade på film, hur trevligt som helst! Sen satt vi och svammlade på tok för länge, men trevligt var det :) Synd att vi bor så långt ifrån varandra bara :/
Nåja, bara göra det bästa av situationen. Dom sov över hos oss till söndag och då var det dags för shopping då vi var framme vi skyltsöndag (redan?!?). Var på kina och åt hur god mat som helst, själv klämde jag en lövbit med pepparsås och gud förbannat så gott det är!
Sen shoppade vi som sagt. Jag inhandlade äntligen en ny vinterjacka, en större och en svart, men annars likadan som jag hade förra året. Sjukt underbar jacka! Sen shopppade Mollan (läs;pappa) en onepiece (vi älskar onepiece!), tomteklänning, strumpor och en stickad kofta. När vi kom hem satt hon på golvet och visade stolt upp sina nya kläder, mammas söta tjej!

På kvällskvisten drog jag igång "operation gör om dina egna naglar", det vill säga göra ett återbesök på mig själv. Jisses vad lång tid det tog, höll fasen på att somna av tristess. Nåja, nu är dom iaf fräschare än tidigare. Förbaskat glittriga är dom också haha!

Idag är det måndag, igen. Närmast på schemat är att åka till vc och ta min förbannade klimakterie spruta (får ikket glömmas!). Sen har jag planer på att koka palt, skulle vara sjukt gott. Frågan är om jag orkar lr inte haha ;)
Näe, tänkte bjuda på ett bildregn och sen ska jag leka med min bebis som så snällt sitter på golvet och kollar på musse :)




Fredags tårtan, gjord av mig. Från grund och botten! Vart sjukt god om jag får säga det själv ;)







Bilder från lördags kalaset







Lördags tårtan som min duktiga moster gjort. Gå och gilla "Tias tårtor" på facebook så kan ni även se andra konstverk hon gjort :)








Kommentarer
Anonym

http://www.ikea.com/ms/sv_SE/important_info/recall_elga.html



Ikea återkallar alla dom där tälten, visst är det ett sånt som syns i bakgrunden på några bilder?



Så de inte händer nått med lillflickan :)

2011-11-28 @ 10:24:35
URL: http://maaajaaa.bloggplatsen.se
Emelie

Oj, tack det visste jag inte! Ska lämna igen det nästa gång jag åker mot haparanda :) Tack!

2011-11-28 @ 11:37:26
URL: http://xplosive.blogg.se/
Tia

Vad fina bilder, synd att vi inte kunnde vara där! Å vad sött det blev med ljuset på tårtan :)

2011-11-28 @ 11:48:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0