Snabb.se

Sry, igen. En snabb update om helgen kommer här iaf.
Fredagen hade jag födelsedags fika för vännerna hemma hos oss. Givetvis bjöds det på en massa fika och en snygg tårta. Smart som jag är så glömde jag givetvis bort att fota tårtan, crap!
Sen drog grabbarna vidare till mässen medans vi tjejer satt kvar hemma hos oss och spelade alias. Sen kom grabbarna hem och ville vara med, killarna mot tjejerna givetvis. Behöver jag ens säga vem som vann?!?

Lördagen så började dagen med att mamma kom och hämtade Molly till Kalix. jajemänsan, lilla Mollan fick sova hos mormor och vi fick vara utan vår älskade skatt ett helt dygn! Men vi överlevde och det hade gått jätte bra :) Tack mamma för barnvakten, guldvärt!
Senare så drog vi ut ett stort gäng och käkade på suzie Q och maten var precis lika god som sist. Mätta och belåtna pallrade vi oss tbx hem till oss för att fortsätta festen. Efter en massa ölspel och häng så drog vi vidare ut på krogen där vi rockade järnet. Var en mkt lyckad kväll och natt! En bland höjdpunkterna var att min älskade vän Johanna och hennes karl kom till oss. Var på tok för längesen vi umgåtts. Nåja, jag och Mattias har juh bestämt att dom ska flytta till boden så det blir väl snart ;) haha!

Vart kanske inte så jätte kort update, men va faan ;) Här kommer lite bilder som jag lovade!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0