Lekt med mitt hår...

...och mer pratar vi inte om det, haha! Näe men vi kan säga såhär, fantisera att det finns en stor skylt ovanför min skalle där det står "Ursäkta röran men jag bygger om" ;)

Har annars vart och lunchat med Sandra på stan. Klämde en matsi på oregano. Snuskarns så jävla gott det är! Mmmmmm! Sen har vi hunnit knalla runt staden och även hunnit springa på Simon och tjattrat lite med honom :)
Kvällen har gått åt färgning och tv glottande.
Nu börjar det dock bli dags för sängen med tanke på att jag och Mollan ska upp tidigt imorrn. Vi ska nämligen till Lule med morbror Dennis (lillebror) och Zari (hans tjej) för att hjälpa Dennis att hitta balkläder :)
Så nu bjuder jag på en bild på världens snyggaste bebis och med det säger jag godnatt :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0