Solen sken,.. men den ljög!

Ja det tycker jag! Jag vaknar upp av att Molly ligger och jollrar och tittar ut mot fönstret och möts av solsken. Yes tänker jag, nu jäklar blir det prommis i finvädret! Hah! Tji fick jag kan man ju säga när jag går till termometern och inser att det är ca 26 minus ute. Jag sa till Mollan att det blir mys i soffan istället och hitills har hon då inte klagat ;)
Sen i efterhand kom jag ju på att jag hur som haver hade nog inte gått på en prommis med mollan iaf då damen blivit riktigt snorig och slemmig i halsen stackarn!
Hon har tjorvat jätte mkt inatt och jag har fått använda näsfridan ett flertal gånger plus att jag gett henne näsdroppar. Då har hon vart bra en stund, ca 5 min, sen lik täppt igen :/ Imorse var det dock lite bättre.
Sen har hon även haft magknip!? Har iaf tjorvat en massa och har bajsat TVÅ gånger hör och häpna. Så jag tror inte lilla damen är helt i form. Men förde är hon världens gladaste bebis, gullunge! :)

På tal om bananer så provade jag igår att göra "kladdig chokladkaka" och den vart verkligen en hitt. Mattias sitter just nu och äter den och sa "- Älskling, denna ska du göra flera gånger!". Så jag var nog inte den enda som gillade den ;) Vart ingen brownie dock då lilla coop inte hade ingridienserna till den och jag inte ides åka till stora coop. Nåja, det får bli en annan gång :) Kvällen igår gick mest åt mys med familjen, helt underbart <3

Gårdagens efterrätt. krämig chokladkaka med grädde och bär.
LCHF of course ;)


Kommentarer
Soppe - Nicole's Morsa

Recept tack!! :D

2011-01-15 @ 20:12:26
URL: http://sbergdahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0