Mummys little sunshine <3

Nu har prästen vart här och han var precis lika trevlig som Mattias sagt. Så jag är riktigt nöjd över att vi ska ha honom som präst :) Molly skötte sig exemplariskt och gjorde givetvis intryck på prästen som tyckte hon var så himla fin och vem kan klandra honom!? Vi gick igenom dopet fram och tillbaka så nu har man iaf lite koll. Han tyckte förövrigt vi skulle ta med oss en hårfön till dopet då han mena på att det räcker inte att torka av Mollys hår med en liten handduk med tanke på hennes kaluffs, haha! Det skulle se ut de ;D

Över till någonting annat. Igår fick Molly brev från sin mormor och i brevet låg två små super söta benvärmare som mamma/mormor stickat till henne. Jag fick nämligen ett par vita mysiga benvärmare av min käre mor i julklapp som jag flitigt använt, så tanken var väl att molly och jag ska matcha varandra ;)
"- Tack snälla mormor!!" / Molly

Sådan mamma, sådan dotter, lr hur var det? ;)



Kommentarer
REBECCA

åh fin bild!

2011-01-20 @ 12:06:44
URL: http://ohmycarotte.blogg.se/
Maria

Roligt med dop! Ska ni ha Helge som präst eller?

2011-01-25 @ 17:03:51
URL: http://slaria.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0