LCHF dag 1

Började med sovmorgon (underbart) men var tillslut tvungen att stiga upp då jag hade en liten dam som glädjande skitit blöjan full. Wooho, länge leva bajset! Magen verkar ha blivit bättre på henne nu...*peppar peppar*
Sen mös vi vidare i soffan och jag passade på att äta frukost/lunch och snokde runt lite på internet. Det vart yoghurt med färsk aprikos. Aprikosen var dock ingen hit, blä! Slevade tillslut i mig en liten tonfiskburk istället :) Sedan klädde jag både mig och Mollan varmt och så begav vi oss ut på prommis. Riktigt skönt! Var och aktiverade mitt nya bankkort och gjorde lite andra småärenden.
Sen hemåt för att tillaga vår första LCHF middag. Ungsstekt lax med västerbottenost och sallad. FIFAAN VAD GOTT! Definitivt någonting vi ska göra fler gånger. Många fler!
Är förövrigt mätt som en bäver och mår hur bra som helst. Har vart en mkt bra dag! :)
Nu ska jag springa över till coop och inhandla keso. Mattias har beställt ägg och baconmuffins som jag tänkte vara snäll och göra åt honom :) Wish me luck!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0