"Hemma" i Kalix

Igår kom vi till mamma i kalix. Vi for nästan på en gång till mormor/gammelmormor och hälsade på då hon inte sett Molly på jätte länge! Vart givetvis ett uppskattat besök :) Efter det for vi och handlade lördags godis och hyrde film och sedan hem och käkade middag. På kvällskvisten grävde jag, mamma, ville och molly ner oss i soffan och såg på filmen vi hyrt. "the killers", det var en bra film så det vart ju lyckat! :)

Idag har mamma vart så snäll och tagit molly på morgonen så jag fick fortsätta sova två timmar till *LYX*. Tack snälla mamma för en otroligt välbehövlig sovmorgon!
Sen har vi vart hos Tia och hälsat på henne och barnen. Pratade lite dop och kollade på tårtor då jag och Tia ska göra dom. Kommer bli mkt nice! :) Amelia fick mata Molly och var stoltare än en tupp ;)
Efter besöket for vi hem till mamma och gjorde villes favoriträtt, hot thaiwook med nudlar, smaskens! Sen har jag och mamma badat mollan och min lilla skit var gladare än gladast och plaskade på för fulla muggar! Sen tog mamma/mormor hand om Molly så jag fick fara och sola med Dennis, återigen *LYX*. Dennis var föresten grymt duktig på att köra bil, var inte ens lite nojjig där i framsätet :)

Sen väl hemma hos mamma vart den en snabbdusch och sen hoppa ner i en av mina hundra mjukisdressar och dimpa ner i soffan och här sitter jag än. På tal om mjukisdressar så har jag istort sett inga byxor förutom mjukisbyxor så nu har jag klickat hem ett par jeans från tradera. Är så jäkla nöjd över min vinst då jag fick dom jäkligt billigt också! Kan lägga upp bilder på dom sen när dom kommit hem :)
Förövrigt så borde Molly vakna alldeles strax och vara hungrig, sen blir det natt för oss båda :) Har haft en mkt bra dag!
Återigen, tack snälla mamma för sovmorgonen och passningen medans jag solade. Guld värt! <3

En mkt stolt och söt Amelia med en mkt söt bebis ;)


Molly med världens bästa mormor <3 Där trivs hon :)


Kommentarer
Zandra - Mamma till Thindra 7 månader

Shiit, man skulle kunna tro att det var din mamma var din syster :)

2011-01-31 @ 19:25:28
URL: http://mammaijuni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0