Gott nytt 2011

Hipps vipps så var vi inne på ett ntt år. Tiden bara springer iväg, och sen man skaffat barn går den inte direkt söligare, snarare tvärtom.
Vi firade vårt nyår tsm med några vänner till Mattias + deras vänner. Fick alltså bekanta sig med massa nytt folk, och det är juh alltid lika trevligt! :) Blev bjudna på supergod mat och för att inte tala om efterrätten. Tack snälla ni för att vi fick komma!
Tolvslaget firades dock hemma då vi redan kl 23 begav oss hem. Jag var lite nojjig att Molly skulle reagera på raketerna och bli rädd, HAH! Tji fick jag. Tror aldrig ungen vart så glad som vid tolvslaget. hon låg i soffan och jollrade och pratade på. Mammas lilla skatt <3 Så firade alltså tolvslaget med dom två som betyder hela världen för mig. Ska uppdatera lite bättre imorrn för nu ska jag skölja ut färgen ut håret, sen ska jag gräva ner mig i soffan och mysa med världens finaste bebis.

GOTT NYTT ÅR OCH GOD FORTSÄTTNING ALLIHOPA! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0