Fullt upp!

Har nyss slagit upp ögonen för sjuttioelfte gången idag. Molly har vart jätte svammlig ända sen kl 6 imorse och har sovit hit och dit. Vilket resulterar i en ganska trött mamma. Men men, det är sånt som ingår i mamma livet :)
Nu ska jag göra Molly i ordning, sen mig själv med smink och kanske till och med klämmai mig en macka. Sen ska vi bege oss ner mot staden för att möta upp Linn för en fika :) Efter det ska jag och lillebror käka middag på stan och sedan vidare till Ulfs fotoutställning som han har idag på folketshus kl 17-19.00 :) Ska bli riktigt spännande!
Sen efter den så åker jag och mollan vidare till ryssbält för att sova resterande nätter hos pappa/morfar.
Så som sagt, fullt upp hela dagen :) Ska försöka blogga sen ikväll och förhoppningsvis kanske lyckats få någon bild under dagen ;) Cyya!



Kommentarer
REBECCA

åhh va synd att vi inte kan ses nu i veckan! men vi får helt enkelt ta det en annan dag! hoppas ni har det jätte mysigt du och molly:)

2011-02-01 @ 14:44:08
URL: http://ohmycarotte.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0