Torr i ögonen

Har ju begärt hem min sjukjournal så jag kan gå igenom och försöka bli klokare på mitt tillstånd. Dessutom ha lite mer koll på alla operationer som hänt osv, då läkarna alltid frågar ut mig (dumt nog!) Nu har jag iaf suttit och lusläst min journal i 3 timmar. Skrivit upp olika operationer och vad det har vart för operationer, även hur många gånger.

Efter dessa 3 timmar har jag kunnat konstatera att jag har opererats 7 gånger hitills, 4 tömmningar och 3 titthåls. Min operation på tisdag blir alltså min 8:e, men det är juh som sagt en buköppning (min största operation hitills). Har vart med om att cystor "smullit" i magen 2 gånger och fått åka in akut. (Ena gången var det akut operation, titthåls). Har även börjat blöda en annan gång efter operation och buken fylldes med blod, (fick då då påsar blod).  Jag har vart till 16 olika läkaren (och det endast på sunderbyn). Jag har en till sjukdom/syndom som heter PCO enligt min journal?!?!?! Dom sa i början av min "endo karriär" att dom misstänkte PCO, men sen har dom ALDRIG nämnt något mer om det. Så det känns juh jävligt roligt att få veta det genom att jag själv begärt hem sjukjournalen och själv fått läsa mig fram till det. Så jävla typiskt! Det måste jag iaf fråga ut läkarna om på tisdag. Känns ju inte roligt om jag har det och någon fastställt en diagnos på det utan att uderrätta mig om det. Gaah!

Nu är jag iaf torr i ögonen och trött som fåå! Ska tvätta bort sminken och krypa ner till sängs brevid min älskade Mattias. Btw, så börjar ÄNTLIGEN min underbara unge bli sig själv igen, håller tummar och tår på att alla dumma tänder slutat plåga henne. Nattningen gick dessutom jätte bra :D Näe, sova var det. Godnatt Sverige!


Kommentarer
Rebecca

natti natti :)

2011-12-15 @ 23:30:12
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
sacha ♔

får hoppas de går bra! och att du slipper genomgå flera oprationer, håller tummarna :)

2011-12-15 @ 23:57:30
URL: http://saaacha.blogg.se/
Sandra

Jadu snuttiplutt... sovgott!

2011-12-16 @ 06:43:24
URL: http://nattstad.se/orginoox


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0