Obehagliga fjärilar i magen

Då var vi framme vid dagen jag så länge gruvat mig för, lr nästan. Imorrn kl 7.00 ska jag befinna mig på Sunderbyn och det är dags för operationen. Ni får ursäkta att det vart mkt prat om denna operation, men det är det mest som tagit upp mina tankar sista tiden. Jag är svin nervös, mest för att jag aldrigt gjort så stor operation tidigare så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Givetvis vet jag att det är folk som gör jävulskt mkt större operationer med större risker varenda dag. Men just nu kan jag bara se det ur mitt perspektiv, med mina ögon, och jag gruvar mig verkligen.

Ont vet jag att jag kommer ha, men det är nog ingenting mot hur ont det kommer göra i mitt mammahjärta att inte kunna vara med Molly som jag vart tidigare. Nåja, det är långt ifrån föralltid och jag hoppas tiden kommer gå fort så det bara är över.

Tusen tack för allt pepp! Ska uppdatera så fort jag orkar. Nu duscha, sen försöka sova lite. Godnatt mina vänner!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0