En liten spa-kväll

Natten vart som jag trodde precis lika helvetiskt jobbig som natten innan. Resluterade i endast ett fåtal timmars sömn. Nåja, jag kan verkligen inte göra så mkt åt saken. Bara gilla läget och göra det bästa av situationen. Har iaf lyckats skrapa ihop nån timmes sömn här på dagen.
Har även hunnit vara förbi labbet och lämnat prover idag för att utesluta att min jobbiga klåda inte är hepatos. Särskilt när jag nu fått veta att vi tydligen har det i släkten. Typiskt! Nåja, tidigast fredag så får vi svar så vi håller tummarna att det "bara" är gravidklåda.

När jag kom hem efter att ha lämnat proverna upptäckte jag till min stora glädje att mitt hår hade kommit. Och inte nog med den glädjen så vart min glädje ännu större då jag öppnade paketet och insåg att jag faktiskt har lyckats fynda mänskligt hårträns 47cm långt och 170cm brett för 260kr. Lyckan är enorm! :D Dock var inte håret färdig sytt så det är någonting jag pysslat med större delen av dagen, är inte klar än :/ Men det äre värt!

Så på kvälls kvisten har jag snört i en toning i håret för att det ska matcha håret, plus att jag allmänt ville känna mig fräschare. Sen ett lååångt bad med ansiktsmask och hårinpackning. Gjorde även ett gott försök till att raka benen men det resulterade mest i en jäkla massa skärsår över bena. Så näe, nu får det fan gro bäst det vill för jag vägrar raka bena innan jag blivit av med gravidmagen! Mattias han bara skratta åt mig när jag kom ut från badrummet och svor över att det sved på benen. Nåja, det är juh han som får känna mina ludna ben mot sina på nätterna ;) Fniss!

Nu ska jag glo lite på tv för att sedan göra ett tappert försök att få sova. Önska mig lycka till! Godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0