Baby stuffs

Som blivande mamma tror jag inte man kan få nog utav att inhandla massa nya söta saker till sin bebis. Så känner iaf jag. Har absolut inga problem att gå in i (nästan vilken affär som helst) och komma ut med någonting till bebis. Synd bara att allting kostar pengar också. Blä åt pengar!
Nu har jag iaf inhandlat en nalle overall så vi kan frakta henne i hem från BB. Har ju köpt en åkpåse men den kommer vara för stor när hon kommer. Så nu är det löst! :)
Har även inhandlat minimala svin söta hellokitty vantar till henne. Har försökt hitta någon söt mössa till men helt utan lycka :/ Alla mössor är ju så jäkla stora :S Nåja, jag hinner leta vidare :)


Knappt nå söt




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0