Fullt upp, underbart!

Slog upp mina ögon 07.40 imorse och begav mig inte långt därefter till vårdcentralen för att lämna proverna. Var helt off i huvvet då jag var så sinnessjukt trött, så det första jag gjorde när jag kom hem igen var att gräva ner mig i sängen och sova ett par timmar till innan jag började dagen på riktigt. Aaaah! Av någon konstig anledning så sover jag i regel så mkt bättre på mornar och dagar?! Nåja, bara jag får sova så är jag nöjd :)

Efter det snörde jag i mig frukost och sedan begav jag mig ut på stan för att inhandla lite julklappat och mat. Hittade en jäkla massa klappar, plus att jag inhandlat så jag kan sysselsätta mig med julpyssel här hemma, perfekt! :)
Hann dock endast ploga igenom två affärer (vilket tog ca 2 timmar), det går verkligen inte snabbt fram för mig nu alltså. Är helt slut i kroppen efter denna dags kraftansträngning, vilket är helt sjukt om man tänker efter.

Nu står iaf tacogratäng på schemat som vi ska käka till middag. Gott som fan om jag får säga det själv! Efter det så har vi tvättstuga så vi blir av med lite tvätt + att vi kan tvätta de nya sängkläderna, vilket betyder nytt OCH renbäddat i sängen ikväll. Wunderbart!

Näe, tacogratäng vare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0