Sommaren kom tillbaka

Vart det den där wunderbara ryssvärmen vägen? Jag tycker gott och väl den kan komma tbx nu! Jag behöver värme och sol, lite färg också. Inte för att jag skulle lyckas med tanke på att mitt pigment har dött sen jag blivit gravid. Det vill säga att jag är likblek! När ryssvärmen var så låg jag i solen i 3 dagar, jag vart inte ens röd :S Nåja, tur att brun-utan-sol finns haha!

Idag har vart en lugn dag. Har väl egentligen inte gjort allt för mkt vettiga saker. Det vettigaste jag gjort har nog varit och diskat?!? Inte för att jag gör särskilt mkt vettiga saker någonsin men. Imorrn hoppas jag på fin väder! Är grymt sugen på kubb lr allmänna sommare ute lekar typ :) Det är någonting jag saknar varje vinter.


Nu ska jag springa på toa och sen palta ner mig i soffan igen för då är det dags för ett avsnitt av csi, sen sängen. Imorrn upp till AF igen. Hallelujah!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0