LOOOOV!

Äntligen! Idag har jag gått på lov och det känns helt underbart. 10 dagar ledighet, mmmm. Ska försöka ta vara på detta lov, så gott det går iaf haha.

Idag har jag hunnit köpa mig en ny huvtröja från gina och en t-shirt från HM. Sen har jag äntligen köpt TREsemme´s (lr hur fasen det nu stavas? )shampo och balsam. Ska tydligen vara jätte bra och det låter juh inte helt fel. Har börjat tappa så jäkla mkt hår så jag börjar tro att jag snart inte har något kvar :S Vette tusan vad det är för nå knas. Men men.

Sen har jag tvättar i 5 timmar. Så jävla less! Var så nöjd när jag såg "vår" nya tvättstuga, hur fräscha maskinerna var osv. Men torktummlaren måtte vara ny, men det duger då faan inte till att torka kläder :@
Nåja, kläderna är iaf rena och luktar gott.


Nu sitter jag och väntar på att min käre pojkvän ska komma hem så vi kanske kan se något avsnitt av Cougar town. Helt underbar serie, den måste ni se!
Näe nu ska jag mysa ner mig med myran i soffan :) Cya!


Min nya snygga t-shirt och tröja ;D



Kommentarer
AnnMary

Grymt snygga! :D

2010-02-26 @ 00:35:56
URL: http://annmary.blogg.se/
evelina

tshirten är snygg som fasen! tittat på den :D

2010-03-05 @ 01:06:00
URL: http://dinmammaluktarcurry.blogg.se/
Felicia

Köpte en sån hoodie för inte så länge sen! Like it :D



Kolla in hos mig, <3

2010-03-05 @ 01:17:48
URL: http://bluberrie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0