Fredag, äntligen!

Som jag har längtat! Vet egentligen inte varför? Det är absolut ingenting särskilt med denna fredag, men har ändå längtat grymt mkt efter ikväll haha :) Kanske för att det blir lite fredagsmys?!? Nåja, återstår att se :)

Har tagit min efterlängtade sovmorgon idag. Dock vaknade jag kl 10 men då ville jag inte alls stiga upp. Så jag har legat och pressat i sängen lååååååångt efter det. Kanske slumrat till nån liten minut då och då men haha. Nåja, sjönt vare iaf!

Börjar btw tro att jag har nån liten hjärnskakning lr nått. Skalle dörrkarmen i bilen igår så det blixtrade till för ögonen. Har haft världens läskigaste skallebank efter det. Lr det är just det, det är ingen dundrande huvudvärk, snarare spännings huvudvärk, HALLELUJAH! Jag har faan alltid ont haha!


Näe nu ska jag sluta gnälla och ta tummen ur röven. Tänkte städa lite här hemma. Ser ut som om mattias tagit med sig nå soldater från jobbet och lekt krig här. Maaah!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0