Idag mår vi bättre

Och det tackar vi för! Vette fasen vad jag fick för en-dags-sjuka igår!? Mår då mkt bättre idag, och jag hoppas det håller i sig för imorgon får vi nämligen fin besök. Vi ska vara barnvakt åt Amelia igen, och det gör vi så gärna! :) Hon ska övernatta även denna gång så vi får hoppas det går lika bra som förra gången, men det gör det säkert :)

Förövrigt har jag vart lat idag också, bara legat och nött "OTH". Men har tänkt ta ett städryck och städa till lite här hemma, iaf dammsuga bort några kg hundhår från soffan. Fast det spelar ingen roll hur mkt man dammsuger så är soffan vit på en gång (den är svart annars)..

Förövrigt är jag inne i nån funderings period så jag funderar och tänker på en massa saker hela tiden. 50% onödiga saker visseligen haha. Funderar bla om jag har någonting jag kan sälja iväg på tradera men kan inte säga att jag direkt kommer på någonting :/ Nåja, det löser sig?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0