Slax till middag

Idag har jag vart lite fantastisk och faktiskt tagit mig i kragen (stoppad i mig panodil) och begett mig ut och gjort bort massa ärenden. Skönt som tusan att äntligen få det bortgjort. Imorrn ska jag på möte och jag hoppas verkligen det går vägen, men det gör det säkert :)

Sen är det fredag imorrn igen, dessa underbara fredagar. Dock längtar jag lite mer tills på lördag för då ska jag iväg på mission. Ska få en tidig födelsedags present av Mattias så :D Men vad det är får ni inte veta än ;)
Längtar iaf!

Förövrigt är väl allting bara bra. Bortsett från att jag kraxar som en kråka vill säga, men jag tror jag vågar säga att jag är på bättrings vägen nu *peppar peppar*.
Nu ska jag bege mig mot köket och börja skala potatis för idag blir det marinerad  lax och potatis till middag. MUMS!
Ha det gött peppz!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0