Påsken är över

Och då var man hemma i Boden igen. Helt ärligt känns det tråkigt. Jag har vart så jävla less på att sitta hemma själv och göra massor av ingenting i flera veckor. Nu har jag träffat massa folk och vart på resande fot så att säga.
Nåja, hemma är jag iaf.
Har vart förbi pappi, mammi och svärföräldrarna. Har ätit en massa gotta och hunnit med en jäkla massa också :)
Myran har då tyckt att det har vart så roligt att få träffa massa folk som haft tid att gossa med henne (och gett henne på tok för mkt mat haha).

Nu sitter jag hemma och peppar mig själv att fara till affären och handla för här hemma är det tomt. Kruxet är att jag mår inge bra, inge bra alls. Men men, livet är hårt.


Näe handla var det. Hejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0