PANG! Så small det igen...

Åter igen har en cysta smullit. Denna gång hann jag inte vara vaken många timmar innan det small till. Som vanligt kändes det som att någon högg en kniv i buken och sedan vrider om den. Fram och tillbaka. Så höll det på i ca en halvtimme. Sen kunde jag äntligen lägga mig ner, men smärtan var inte över.
Mattias bakis som han var så kunde han ju inte köra mig till Sunderbyn, så mami och papi kom och körde mig.

Fick lämna massa prover (som vanligt), sen fick jag vänta, och vänta, och vänta. Låg ensam i rummet och rullade tummarna i en timme. Under den tiden hann jag bla konstatera att det fanns 45 takplattor, 3 lampor och en jävla massa elutag haha. Så spännande hade jag. Tillslut fick jag träffa gyn läkaren som mkt riktigt konstaterade att en cysta smullit och jag har nu åter igen blod i buken. Han ville att jag skulle läggas in men jag vägrade! Är som sagt så äckel jävla less på allt vad det gäller sjukhus så jag ligger hellre hemma och har ont.
Så jag fick åka hem på villkoret att jag hör av mig så fort jag känner mig minsta lilla dålig igen.

Så nu måste jag vara hemma ett par dagar (enligt läkaren). Dock tror jag bara jag är hemma imorrn och hoppas att jag dyker upp på skolan på tisdag igen. Men men, den som lever får se. Nu ska jag krypa ner i sängen.
Cya.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0