1:a...

Idag är första dagen jag vart helt 100% fri från nikotin! Har varken rökt lr snusat någonting alls idag. Igår tog jag heller ingen snus men rökte nån rosa blend (som att röka papper).
Så jag har tagit mig en bra jävla bit på vägen, för att vara jag iaf. Men viljan har jag denna gång och jag ska jävlar i mig klara det. Åh inte faan tänker jag nånsin börja sen igen. Fy farao!

Dock verkar ingen mer än mamma tycka att jag är duktig haha. När jag förklarar till folk är deras fråga "- Meh, varför gör du det för?!" Som om det vore någonting dåligt med att sluta snusa/röka. Haha. Ja vars fasen är världen på väg. Nå nu ska jag krypa ner under täcket och glo på lite tv innan john blund kommer, skola imorrn igen. bläääää!

Cya.


Kommentarer
AnnMary

Du är duktig! Kämpa på hun! ;D

2009-11-04 @ 21:51:17
URL: http://annmary.blogg.se/
Johanna

You go Girl! <3

2009-11-04 @ 22:17:13
URL: http://yokoo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0