You are a fool

Tjalle!
Har sovit till typ 1 idag!? Hade nog sovit i flera timmar till om inte baby hade kommit på lunchen och väck mig ^^, Kändes inte lika kul när han var tvungen att fara och jobba igen dock :(
Tog mig till slut i kragen och ålade mig upp ur sängen, men parkerade mig i soffan haha. Sen var jag seg och höll på att missa bussen haha. Fick springa sista biten dessutom. Gick juh skit bra med tanke på min kondis, min igen täppta hals och igen täppta näsa. Hejja Emelie! Dags att börja träna kanske? JA! Tänkte satsa på att bli frisk först iaf. Nåja, live and let die, lr hur baby ;)

Åkte till lule och gick på stan för mig själv. Hittade en jävla massa stuffs som jag gärna skulle köpt med mig. Ekonomin är juh dock inte allt på topp. Inhandlade mig dock en tshirt, örhängen och nå troller. Det tyckte jag att jag förtjänar iaf ;P HAHA!
Fick juh även träffa söt Agge. Faan vad längesen jag träffat henne. Kan juh inte annat än säga att jag fick en mildre chock när jag träffa henne dessutom haha! Men men, Grattis gumman! Är glad som faan för din skull! :D

Sen har jag tagit mig hem till ryssland och bara legat här och degat. Har sett på BB med bror och kusin och jyrat och snackat skit. Tänkte färga håret men kände att jag hade verkligen ingen ork till det, så det får bli imorgon.

Näe nu ska jag börja bege mig mot sängen. Är helt sinnessjukt trött och feber kommer inkrypandes. ursch. Och saknar Mattias gör jag också, massor! Kommer kännas blä att sova utan han inatt. Är juh som sagt riktigt van att ha sov sällskap nu för tiden. Hojja nu ska jag sluta skriva om honom, gör juh inte precis att jag saknar honom nå mindre :/ nåja, baby är bäst!

Godnatt sverige.


Over and out
Puss&Peace



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0