Western Farm

Tjalle!
Kvällen igår var hur bra som helst! Drack lagomt mkt och rockande stenhårt! Var en lugn men ändå vild kväll haha.
Jag och Mattias var förbi Angelica till en början och satt där och drack. Sen vart vi upphämtade och begav oss till Farmen.
Efter att ha väntat ett tag var det drängarnas tur att kliva upp på scenen. Johanna stod med tårar i ögonen när dock klev upp haha. Hon vart helt tokig och stod och rockade som en påtänd bumbi björn, (fast det gjorde vi nog alla egentligen) Haha!
Näe fy faan vilket drag. Väl efter uppvisningen stod vi och snackade en hel del dom. Värre trevliga gubbar må jag säga :)
Nåja, kvällen var på topp, tror ingen annan av oss säger något annat? Men lyckligast var nog Yokoo babe ;) söt unge!

Har försökt lägga in bilderna på både pixen och facebook, men helt utan resultat. Det går inte av någon anledning!? Måste råd fråga Mattias sen tror jag haha.
Så länge tänkte jag snöra in nått smak prov från gårdagens bravader så ni överlever er nyfikenhet haha ;)

Ikväll blire bara mys och film med baby. Ska göra ett nytt försök med "Fear and loathing in las vegas". Får väl återkomma med hur det gick denna gång haha. Innan det ska då jag inhandla popcorn och cola. Perfekt på en söndag kväll, framför en bra film, i famnen på sin käraste. Ibland är livet underbart!
Näe nu fixa in nån bild. Sen se om Mattias somnat. Börjar faktiskt starkt misstänka det nämligen haha!
Cya!


Over and out
Puss&Peace



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0