We lost the game

Tjalle!
Mattias lyckades få tag i biljetter så vi fick juh se matchen live. Hade dock lika gärna kunnat skita i hela matchen. Vilken besvikelse! Hela coop arena var värre sega, ingen stämmning alls. Och den här gången slapp jag sitta brevid en lök ätande man. Nu fick jag istället sitta brevid en över energisk klimakterie kärring! Ursäkta mitt språk. Men fy faan vilken jobbig människa. Jag hade seriösa planer på att erbjuda henne pengar om hon bara kunde hålla käften i 5 min!
Det värsta av allt var att det egentligen var Mattias som skulle sitta brevid henne. Men det insåg vi först senare haha.
Nåja, livet tar inte slut pga av en skräpig hockey match och över energiska klimakterie kärringar. På onsdag äre nya tag!

Nu sitter jag mest och grunnar över om jag verkligen ska orka knalla ner till statoil och inhandla mig nikotin, lr om jag ska plåga mig och vänta tills imorrn!? Baby ligger juh och sover så sött i sängen, och att krypa in under hans täcke ser väldigt inbjudande ut. Han är verkligen världens bästa och finaste människa! Vad skulle jag göra utan han?
Okej nu har jag övertalat mig själv. Det blir sängen där baby ligger. Hur kunde jag ens tänka något annat!?
Godnatt Sverige!


Over and out
Puss&Peace


Mattias Sundelin, min kärlek <3


Kommentarer
johanna

HAHAH cp hand!!!!!!!!!!!!!!

2009-03-10 @ 11:33:36
URL: http://yokoo.blogg.se/
Marion

vad e de för damp hand du har på bilden:P puss

2009-03-10 @ 13:56:40
URL: http://IVIarion.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0