The sun glared down from a cloudless sky

Tjalle!
Idag sov jag ända till 10.30 haha. Hade lite svårigheter med att somna inatt. Bara inte det börjar igen för då blir jag faan less. Vaknade av att jag var själv i sängen :( Var dock inte så jäkla svårt att lista ut vart Mattias var parkerad ;P
Klev upp ur sängen och tog morgon röken. Satan vad jag vill sluta ha detta äckliga nikotin behov. Det luktar illa och kostar pengar, blä!

Nu sitter jag och funderar vad fasen jag ska hitt på nu!? Ska nog käka något, duscha och sen gå ut på en prommis. Är sjukt fint väder idag igen. Solen skiner och himlen är blå. Snart kommer sommaren, längtar som ett litet barn som längtar efter tomten!

Näe nu ska jag gå och pussa lite på Mattias. Kladdar mera sen.


Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0