Skit på dig uggla!

Tjalle!
Imorse ville jag defenitivt inte lämna sängen. Mattias var duktig och for ut och sprang, själv drog man täcket över huvvet och snooza vidare. Sköönt! Efter många om och men steg jag dock upp vid 11 tiden. Hade ont i ryggen som faan och kände mig allmänt degig i hjärnan. Läste tidiningen och såg vad Magnus uggla så fint komenterat om kalix bor. Han menar på att alla Kalix bor ligger minst 20 år efter alla andra i Sverige. Tack för dom varma orden, SKIT PÅ DIG! Kom inte till Kalix igen och gnäll då. För då...
"Då har Emelie laddat bössan" HAHA! 
Äh bajs i uggla och över till något annat.

Baby bjöd mig på lunch, det var götta. Sen har man tillbringat nästan 3 timmar på buss, trevligt värre, Int! Kändes skit skumt att komma hem till Kalix nu också, haha. Väl hemma på gården möttes man av en överlycklig lillebror som kommer och kramar en och säger att han saknat mig. Då kändes det faktiskt lite skönt att komma hem. Söta lillebror. Haha min andra bror hälsar juh faan knappt när man kom hem :P Nåja, känner jag mig själv rätt har jag hunnit bli less Kalix innan kvällen är över.

Nu ska jag gå och se vad mammi bjuder på för krubb. Cya people.

Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0