No thanks

Tjalle!
Hade rätt, baby kom hem vid 12 tiden. Så satt jag fortfarande som en säck potatis framför datprn, bra Emelie! Nåja, kladda snabbt lite smink i fejjan, klädde på mig och sen gav vi oss ut på stan. Det har juh vart/är marknad i Boden nu ihelg, så drog en snabb runda där för att sedan fara förbi Opalen och inhandla frukost/lunch. Jag inhandlade mig en tex-mex baguett som var så sinnessjukt god! Den knu**ade verkligen hela vägen ner i magen. Och mätt blev man, 10 points!

Efter en snabb mat koma startade resan mot jokkmokk. Har aldrig vart i Jokkmokk tidigare och efter idag ser jag ingen som helst poäng i att återvända. Näe Jokkmokk har gjort ett kasst intryck på mig. Mer än så behöver jag kan inte säga. Däremot kanske inte alla Jokkmokk bor är helt funtade i huvvet, det tänker jag heller inte påstå. Men sugen på att fara dit den närmsta tiden, naae.

Hade dock väldigt roligt på vägen dit. Jag roade mig sjäv och Mattias med bara ett par tuggummin, haha. Det gäller att inte snåla på smajlen ;) Har väl annars haft en bra dag, har inte hänt så där jätte mkt men. Nåja, funderar starkt på att gå och sova nu, är riktigt trött. Börjar dock känns mig som en pensionär med dessa tidiga kvällar haha. Nåja jag är inte värre än förra lördagen då jag kl 21 låg och sov som ett litet barn och sov hela natten ;P Näe nu sista ryken för dagen, sen sängen. Godnatt sverige!


Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0