Man kan inte alltid lyckas

Tjalle!
Mattias var hemma ett par timmar så beslöt vi oss för att bege oss ut i det fina väder som vi haft idag. Knallade förbi ishallen där Mattias skulle lämna nå papper. Stannade kvar och kika på en match också. Dom har haft cup ihelg så, därav varför Mattias ränt så mkt på ishallen och inte för att slippa mig. Lr båda två är väl kanske plus för honom!? Haha.

Nåja, knallade förbi coop och handlade "ingridienser" till pizza. Vi har nämligen köpt ett sånt här pizza kit tidigare i veckan. Vi inhandlade iaf det vi ville ha på pizzan. Jag ville ha kebab och baby ville ha skinka och salami. Efter att ha bakat ihop allting så snörde vi in det i ugnen på 20 min som det stod på pizza kartongen. Jag var ut och rökte där emellan och kom in när det var ca 6 min kvar. Var mat os i hela köket, men tänkte väl inte så mkt mer på det, jag menar det var juh 6 min kvar av tillagnings tiden. Nåja, tillslut tycker jag det börjar lukta riktigt bränt och beslutar mig för att ta en titt i ugnen. Man kan väl säga så här, nog var juh pizzan klar alltid...

Nåja, vi fick juh träna käkarna med lite tuggmotstånd. Ljudet när man tuggande i våran delikata pizza kan jämföras att ljudet då man käkar knäckebröd. Men här i livet ska man inte vara kräsen, ja menar det kunde juh vart värre. Lr!?



Over and out
Puss&Peace



Kommentarer
Elin

hahaha den såg ju god ut ;)

2009-03-15 @ 22:14:00
URL: http://sundstromelin.blogg.se/
hannie

hahaha :D

2009-03-15 @ 22:50:53
URL: http://hhaanniiee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0