If its okey with you

Tjalle!
Näe blev som sagt inga cupcakes lr kladdkaka för den delen. Knaprade ibumetin, drack cola och såg DH istället. Har dock lovat baby att baka någon annan dag åt honom. Han har dessutom lovat att hjälpa till, (fast det insåg nog inte han själv) haha ;) Man skulle väl kunna säga att jag fångade honom  ett svagt ögonblick. Och nej nu tänker ni direkt på snusk. Och nej så var inte fallet. Han var däremot koncentrerad på något helt annat än mig haha. Ja förlåt mig men jag utnyttjade situationen.

Har if varit lite kreativ och plockat till det lite här hos Mattias. Näe han kom hem hade jag plockat undan disken och allmänt plockat undan här i laggen. Bäddad rent i sängen och tänt ljus. Känner mig på värre mys humör. Tror faktiskt jag ska överaska honom med en massage också. Stackarn är juh helt slut. Gud vad snäll jag känner mig helt plötsligt. Den killen har en väldigt positiv inverkan på mig.
Näe nu ska jag bege mig mot sovrummet och se på nå skräp på tv till baby är klar i duschen. Soo loooong.

Tänkte dela med mig av något till er. Min pojkvän är inte bara bäst, snäll och underbar. Han är snygg som faan också! Den ni :P


Over and out
Puss&Peace




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0