Helgen

Tjalle.
Var att dricka igår. Fest för två, funkar det? Klart som faan! Jag och Johanna hade det riktigt trevligt. Tyvärr fick hon inte smaka på den kända "Emelicious", men däremot fick hon juh träffa Christer haha. Blev några öl och ett par shootar i baren, hade iaf riktigt trevligt. Tack gumman!

Idag vaknade man dock av att man mådde som man förtjänade. Blää och hujja och fy faan för bakfylla! Lyckades ta mig upp från de döda och klä på mig. Ett tag senare promenerade vi och fick i oss pizza. Innan vi hade fått pizzan hann dock johanna sitta och svära över det otroligt hemska promenaden tbx, haha! men du överlevde juh ;P
Sen har dagen varit mkt chill, skulle kunna säga att denna dag haft både med och motgångar. Johanna lämnade mig iaf och for till Kalix. (MEN nästa gång blire "emelicious" gumman, lovar!)
Fota lite onormala bilder igår också som jag tänkte dela med mig. Lägger dock inte ut alla utan bara några st. Måste gå igenom dom bättre sen, om jag nu vill det, HAHA! Nåja, ibland måste man bjuda på sig själv. Lr hur yokoo!?

Nåja, denna kväll slutade med att jag och baby inhandlade lite gotta och grävde ner oss framför tvn. såg på Robinson men bytte sedan över till "supersugen". Den är juh så bra filmen så det är skadat! Nåja, en ny dag imorrn med nya tag. Nu ska jag tvätta bort sminket och krypa ner till sängs, mår illa. Hörs och ses mina vänner.


Over and out
Puss&Peace

Ibland måste man tyvärr bjuda på sig själv HAHA!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0