Goooood moooorning

Tjalle!
Ja asså jag har som sagt varit vaken sen 10, som vanligt nu för tiden ;P Har dock inte gjort ett skit vettigt. Bara legat och degat i sängen framför tvn, sen suttit här. Baby är och dömmer hockey och kommer nog kring 12 tror jag!? Sen ska jag nog följa med till Jokkmokk och kolla när han ska dömma. Why not liksom, har juh inget bättre för mig :)

Vad som händer resterande av dagen har jag faktiskt ingen aning om? Tippar på att dagen blir lugn med tanke på att Mattias har varit igång hela dagen. Men något bus kaske hinner dyka upp under dagen. Känner mig överaktiv just nu iaf haha. Får väl fara ut och springa bort lite överskotts energi, lr så inte!

Näe nu ska jag hoppa in i duschen, sen sminkning, och ja, ni vet :)
Cya!


Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0