Då var veckan snart slut, igen

Tjalle!
Åter igen parkerad vid dumburken. Efter vårt misslyckade pizza bak har vi väl inte gjort allt för mkt. Lr ja lite kreativ har jag hunnit vara. Diskade i typ en timme (sjukt mkt disk), sen städat till i Mattias kök. Och ja jag måste hålla med honom, det ser ut som ett nytt kök. Mattias hann ta en liten tupplur medans jag var kreativ. Efter min lilla städning dog dock min kreaktivitet. Latade oss framför tvn och såg på Whipeout, vilket förövrigt är ett sjukt roligt program enligt mig i varje fall haha.
Sen insåg vi att vårt läsk förråd sakta men säkert hade tagit slut, så vi begav oss till statoil och förnyade vårt förråd. Så nu är vi väl lagrade ett par timmar till iaf.

Tbx framför tvn så zappa Mattias igen kanalerna och upptäckte en "otroligt spännande" action film som nyss börjat. Jag själv kände väl inte direkt ett jätte stort sug efter en action rulle. Så näe, jag parkerade mig vid dumburken återigen som den kända "kärringen mot strömmen" som jag är, fniss.

Nu har jag dock större funderingar på att hoppa i duschen och förhoppningsvis börja lukta gott. Inte för att jag känner själv att jag luktar illa, och Mattias har inte heller kalgat. Känner mig dock äcklig!? Nåja, efter duschen börjar det start luta mot en god natts sömn. Och imorrn vaknar jag inte upp ensamen, det ser jag fram emot!
Ha det bäst min kära vänner. Godnatt!


Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0