Bäst på fest

Tjalle!
Har inte skrivit på ett tag nu igen, sorry. Men igår vart det iaf att dricka med baby. Satt och drack vin och kollade tv och mös. Riktigt trevligt. Sen begav vi oss givetvis till puben p ;) Fick min "Emelicious" denna gång dessutom, hehe.
Hade dock grymt ont i magen så det blev jäääävligt lugnt och en tidig kväll för mig. Baby var värre i gasen och vart trött rätt tidigt han med haha ;D Nåja, det var trevligt igår förutom magontet.

Ikväll blir det även att dricka, lr sitter och dricker redan nu men ;) Gotta med öl är det. Magen känns hyffsat lugn (än så länge iaf). Hoppas att det fortsätter så. Är nämligen sugen på en jävla fylla ikväll! Hur det går med det berättar jag givetvis senare. Nu ska jag fortsätta klunka öl och invänta fyllan haha. Om jag har massa stavfel beror det på min förbannat långa lösnaglar som gör en näst intill handikappad. Yeah, i dont feel like a woman.
Ha det bäst ikväll folket!


Over and out
Puss&Peace




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0