Återigen skiner solen

Tjalle!
Vaknade av att baby kom och var mindre nöjd över att jag delar med mig av hans nattliga samtal (med vem han nu pratar!?) i min blogg, haha. Den jäveln hade tagit en bild på mig när jag låg och sov och hotade med at lägga ut den i sin blogg.. Men baby, du var dum nog och lämna mobilen brevid mig när du gick, bilden exsisterar nämligen inte längre ;) Så tjii fick du!
Däremot kan jag lite snabbt berätta att jag var juh allt annat utom vacker på bilden. Jag ligger väl och halv dregglar samtidigt som jag "masserar?" min hårbotten med båda händerna!? Äh vad man gör i sömnen kan man juh inte ro över, det kan vi väl komma överens om baby ;p Haha!

Har inte hunnit göra allt för mkt vettigt idag. Har fått en egen garderobs plats nu så har hinka in lite kläder där. Sen har vi nyss kommit hem från coop där vi handlat middag osv. Nu har baby planer på att parkera sig vid datorn och sitta här ett längre tag, så jaja, sätt dig här då. Då ska jag krypa ner i sängen framför tvn och snaska på min sunrise som jag fick.
Ses och hörs!


Over and out
Puss&Peace




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0