Knyt upp knuten

Min morgon startade tidigt idag, för tidigt. Nåja, hade lovat lillebror att köra honom till Lule så det var bara att agera chaffis. När jag står i köket och dricker vatten så tittar jag ut genom rutan. PANG! säger det mitt i allt och en liten pippi flyger rakt in i fönstret. Bra start på dagen, för pippin alltså. Själv så har jag drömt massa mardrömmar hela natten och sovit skit dåligt. Är hemma i byn nu btw. Åker vidare till Ötå imorrn och ska vara där tills på söndag.
Innan dess måste jag fundera på hur jag ska få upp min knut. För att få runt med den knut jag nu har i magen, kommer sluta med magsår, innan söndag. Jaja.

Nu ska jag snoka runt lite på internet för att försöka hålla mig vaken ett par timmar till, för sen blir det sängen. Är sjukligt trött. Hoppas bara det håller i sig. Cya.

"Samma fotspår efter samma stig"


Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0