Yes please

Tjalle!
Vaknade efter att ha sovit i ca 3½ timme. Kände sig allt annat än attraktiv. Trött och jävlig pallrade jag mig upp, hoppade in i duschen och gjorde mig i ordning. Packa med mig allt (förhoppningsvis) och begav mig till Kalix. Väl i Kalix hängde jag med söt Yook. Jyrade på en massa tills bussen gick. Sen känns det faktiskt som om jag skulle ha åkt buss i ett dygn. Har dock inte åkt i mer än 2½ timme. Men satan vad långtråkigt det var. Särskilt mellan Luleå-Boden. Maah!
Nåja, väl framme så kändes det som att det blev värt bussresan iaf ;D Har fått mig en jävla skön massage mot min onda rygg. Hoppas nu på att den blir lite bättre. Men nu tycker instämmer även Mattias med min mamma, nått är fel i min svank. Så om jag känner mig riktigt duktig kanske man ringer till läkaren i veckan? Återstår att se.

Ikväll blire fasen inte annat än lugnt! Mysa framför tvn med lite tända ljus? Tanken är juh inte helt fel, särskilt inte med tanke på sällskapet ;) Me like him!
Nu ropar han, hörs och ses mina vänner!


Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0