So kiss me

Tjalle!
Tog mig av nån mirakulös anledning upp igår morse. Och inte nog med det hittade jag alldeles själv till Sunderbyn, och tbx för den delen haha :P
Väl på sunderbyn fick jag veta att jag har ett 10-tal cystor på äggstockarn (nu igen). Men denna gång var dom för småa för att dom ska börja med operation. Den största var på 30mm, sen 24mm sen 17mm osv osv. Så skulle få prova äta nå p-piller som är nya på marknaden. I hopp om att mina stackars äggstockar ska få vila sig lite. Nåja.

Tbx i boden så for jag och handlade lite på ica med tanke på att jag hade lovat att laga mat åt Mattias. Och visst gjorde jag det ;D Gott som faan blev det enligt mig iaf haha ;D Men jag fick då bara komplimanger, så man får väl hoppas att det inte var någon lögn ;P höhö.

Sen efter den dagn har man fått lite fucked up dygns rytm kan man säga. Har inte sovit många timmar dom senaste nätterna. Sovit lite här och där i mellan dock. Men jag somnade kring 8.30 imorse och sov till 14. Mattias såg dock inte ut som att han hade några planer på att stiga upp dom närmsta minutrarna så jag lät stackarn sova vidare :P
Kl 16.55 gick min buss mot Kalix. Och nu sitter man hemma i ryssland och tråkar. BLÄ!

Har varit så smart och suttit och kollat på en massa kläder, skor mm på internet som jag så mer än gärna skulle vilja köpa! Men rik är man juh inte direkt. Hittade dock en sjukt snygg klänning som jag nästan bara måste ha!
Ingen som är sugen på att skänka mig,.. pjaa... 500 000kr lr mer!? Då skulle man kunna inhandla sig lite iaf ;)

Nu ska jag ställa mig ute i kylan och dra i mig lite cancer rök i lungorna. Faan vad nyttigt det låter, INT!
Jag måste sluta röka! och snusa för den delen.. suck
Kanske kladdar lite till här sen. Beror på hur länge till jag blir vaken. Cya!



Over and out
Puss&Peace



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0