Savin me

Tjalle!
Somnade inatt kring 4. Varför jag var vaken så länge vet jag faktiskt inte? Satt och kollade på "My bare lady", vilket var ganska roande haha. 4 porrstjärnor som skulle spela upp Romeo&Julia på en känd teater i London. Dom skulle dessutom vara helt seriösa. Tror jag sett från det där för nått år sen? Nåja, brist på annat :P
Vaknade kring 12 tror jag?! Det bästa av allt var att jag var inte själv när jag vaknade. Och inte var det äckel Zimba jag delat säng med haha ;)

For lite senare ut och käkade pizza. Bra frukost/Lunch, ja vad man nu ska kalla det?! Men gott vare! ;)
Sen fick vi mat koma och landade i sängen. Sov ett par timmar, skönt som fåå vare! Sen skulle söt iväg och jobba. Så nu sitter man här själv och försöker roa sig. Jag har så kul att jag gjort en sån där My little pony som Johanna så glatt tipsade mig om. Och självklart delade jag med mig av den upplevelsen till Mickie mooos som också gjorde en :P
Tänkte lägga in bild och visa hur fina dom blev ;) Själv så gjorde jag en manlig häst. Vad Micke gjorde vet jag inte riktigt? haha :P Jag tyckte den vart söt iaf! Även fast han inte håller med mig :P

Nu ska jag krypa ner i sängen och chilla framför tvn ett tag. Känner nämligen att jag börjar få ont i huvvet :(
Saknar söt...



Over and out
Puss&Peace


Min häst ;)                                                               Mickie mooos sovande häst ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0