Master of the wind

Tjalle!
Begav mig igår till Boden. (helt otippat) haha. När jag kom hit så drog vi till Matti, käkade sen såg vi på film och slappade. Såg Scarface, den är juh så äckligt bra! Kan man bli less den filmen? Näe, inte jag iaf!

Idag har vi varit förbi Lule, vart bjuden på kina ;) Götta vare iaf! Sen har det mest vart en chill dag idag.Suttit och kollat när folket lirat poker. Mattias vann, grääätz grabben! :) Sen käkat och nu blire film. Upptäckte dock att det bara skulle visas skräp på tv ikväll så det blir att dra och hyra film. Trevligt trevligt! :)

Vad som händer och sker imorrn vet jag faktiskt inte? Tar en dag i taget. Lever och ser vad som händer. Man kan juh inte göra annat :)För första gången på riktigt länge har jag börjat se ett litet ljus i mitt liv. Det känns faktiskt äckligt bra! Jag behöver verkligen det här..

Nu ska jag bege mig från datorn, som sagt filmhyrning nästa!
Skrev inte så mkt, vet. Men ska kladda mer nån annan dag :)
Hörs och ses my homies!


Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0