I´m still alive

Tjalle!
Kan juh börja med att medela att jag sluppit sunderbyn (än så länge iaf). Har bara inte haft tid lr ork att sätta mig och skriva här. Fick låna Mattias bil hem till Kalix för att hämta kläder och sånt. Känns faktiskt lite tryggare att vara i Boden ifall det blir sunderbyn igen. Är juh som lite närmare från Boden till Sunderbyn än från kalix. MEN måste väl skynda mig och fylla i att det är långt ifrån endast därför jag är här. Som sagt finns juh Mattias här, och ja, han är fortfarande bäst!

Nåja, om man slutar disskutera alla krämpor man har för en sekund och fokuserar sig på det positiva här i livet. Jag vann auktionen på tradera, klänningen e min! :D Lr jaa om människan då skickar den till mig och allt går som det ska vill säga haha. Hittade en par snygga skinn stövlar som jag också bettat på. Det går dock inte lika bra. Har lite beslutsångest om hur mkt jag egentligen är villig att betala för dom med tanke på att klänningen var juh inte direkt gratis. Plus att jag är juh inte direkt jordens rikaste människa. Men men, pengar är så långt ifrån allt. Tyvärr är man juh äckligt beroende av dom.
Jag hatar pengar, så länge dom inte ligger i min plånka!

Äähh...

Sen på tal om något helt annat så har jag slitit ut mitt löshår. När jag låg på sunderbyn borstade jag inte mitt hår på två dagar och med tanke på att jag hade löshår var det kanske inte så jävla smart. Nåja, fick nå ryck och har klippt lugg nu. Ser inte ut som jag haha. Tur att hår växer ut snabbt igen. Synd bara att det inte växte 1dm i månaden.

Nu ska jag borsta gaddarna, tvätta bort sminket och krypa ner i sängen med Mattias. Mmmm, helt underbart!
Imorgon ska det bli en tidig morgon! Ska försöka vara lite kreativ imorrn också hade jag tänk.
Nåja, Godnatt sverige. Hör av er om ni vill nått :)


Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0