Hockey

Tjalle!
Har varit så "duktig" och sovit till ca 15 idag. Maah, lite ångest, men satan så skönt! Hade dock kunnat legat kvar i sängen ett bra tag till! Tog mig tillslut upp och gjorde mig i ordning. Mattias bjöd på sallad till frulle med tanke på att vi skulle bli nyttiga i veckan. Tillåt mig att kommentera mig själv där, MOHAHAHAH!
Nåja, efter ett par timmar drog vi iväg till Lule och kollade hockey. Lule-Rögle. Lule vann med 6-1. Matchen var väl inte allt för spännande, men med lite spänning i sista perioden vart den juh helt ok ändå. Lule vann juh så!

Efter matchen var vi hungriga, jävligt hungriga! Så efter en liten disskution kom vi fram till att vi förtjänade faktiskt att få äta på max, haha! Så efter att ha flottat i sig det gamla hederliga frisco målet med två green´n´garlic hamnade vi snabbt i en mat koma.
Var dock så kreativa att vi orkade gå in på shell och hyrde en film. Filmen var dock 3 timmar. Och näe, som vanligt har vi inte sett klart den. Emelie råkades komma åt en liten knapp och stängde av filmen höhö. Förlåt :P
Nå imorrn blir det fortsättning på den. Hitills verkar den riktigt jävla bra iaf! Kan skriva imorrn vad den hette och om den nu fortsatte att vara bra filmen ut :)

Imorrn hade jag tänkt, till och börja med, att inte sova bort hela dagen. Sen tror jag vi skulle försöka vara lite kreativa och städa till det lite hos Mattias. Hur det blir, det vet ingen. Men tanken är juh god!

Nu ska jag sluta skriva och bege mig mot sängen där Mattias antagligen redan ligger och sover. Känner mig på djävuls humör. Men tur för han att han är så jävla söt när han sover, så jag lyckas nog låta bli att plåga honom ;D Nog för att han är lika förbannat söt när han är vaken också. Men då ser han inte lika oskyldig ut ;P Haha!
Näe seriöst, sängen var det! Godnatt Sverige!


Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0