Ayo for yayo

Tjalle!
Idag begav jag mig hemåt. Var med bror och pappi i lule och köpte en bärbar datorn. Faan vad skönt att slippa våran gamla äckel jävla dator!
Kände mig även snäll och bjöd bror och pappi på lunch. Hehe tänka sig att även jag kan vara snäll ibland ^^,

Efter lule begav jag mig hem. Duschade och fixa i ordning mig lite snabbt. Sandra kom och plockade upp mig så begav vi oss till henne. Väl hos henne klippte jag henne och vi svammlade på. Hoppas du blev nöjd stumpan :)
Sen körde hon mig ner till stan där vars lille Elin stod och väntade så snällt på mig. Käkade och sen begav vi oss till B4 och drack öl. Satt och små glottade på Let´s dance. Kanske inte Sveriges mest spännande serie. Men även den går bra efter lite öl ;) Haha!

Sen insåg vi att vi ville ha snacks och mer öl. Drog förbi draggen och, pja, inhandlade oss det ;D For hem till Ryssland och fortsatte våra sjuka disskutioner tillsammans med chips skålen och vårt käre 6-pack. Har pratat en hel del gamla minnen.
Fortsatte sedan med att se klipp på youtube. Återigen tårar av skratt haha. Har varit en lugn och trevlig kväll. Imorrn tänkte jag faktiskt vara så kreativ och försöka mig på lite smyg träning ;) Men men. Man ska inte ropa hej än. Det är juh trots allt en ny dag imorrn, haha!

Nu ska jag och Elin dra i oss sista cancer röken för ikväll. Sen blire att krypa ner till kojjs.
Tror det kommer kännas skumt inatt!?..

Nåja, hörs och ses. Godnatt sverige


Over and out
Puss&Peace


Blir du inte lite sugen så säg ;)


Kommentarer
Johanna Nilsson

mmmmmm... ööööl... dreggel.

2009-02-07 @ 10:16:57
URL: http://yokoo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0