Raka skallen!?

Det dummaste jag gjort i hela mitt liv var antagligen att klippa av mig allt mitt hår 2007. För efter det har faan mitt hår slutat växa, ja jag vet att det låter sjukt. Men det är faan så! Till och med Johanna håller med mig.
Dock är jag så jävla less på min frisyr, min färg, allt! Är helt sjukt sugen på att göra någonting drastiskt. Dock om det går åt helvete skulle jag ta bort mig, för tro det lr ej så är mitt hår jävligt viktigt för mig!

Sen är jag så sinnessjukt jävla sugen på att göra min "ryggtavla" lr vad man nu egentligen ska kalla den!? Den går väl inte direkt över hela ryggen, men är ändå stor. Nåja, iaf så är jag så fruktansvärt sugen på att gadda mig så det är hemskt! Dock är man fattig som en kyrkråtta och kan inte göra annat än att fortsätta drömma vidare,..lr bli rik, hah!

Haha låter som att jag vill göra en make-over på mig själv. Kanske är det jag behöver? ;P
Nåja, ska bjuda på en ångest bild. Jag får ont i hjärtat av att titta på den :'(


Mitt långa fina och alldeles egna hår :'(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0