Fredag men inget fredagsmys?

Jopp, fredag igen. Tiden bara springer iväg och inte gör man någonting vettigt inte. Nu har jag iaf provat en tablett igår, och jag kan väl inte påstå att den gjorde särskilt stora under mot smärtan, men lite kanske det minskade ändå? Sovit har jag också gjort, men vart trött efter medicinen igår så vet inte om det var sömn medicinen lr om det var smärtstillande som hade "trött-värkan" på mig. Äh.


Över till någonting roligt. Idag firar jag och Mattias 10 månader tillsammans, helt sjukt fort det går. Snart är det 1 år, hel knas! Men kär är jag fortfarande, massor. Har juh vart utan han hela veckan och det har väl inte vart allt för spännande. Nåja, jag har juh haft sällskap av Linda som tur är, annars hade jag nog blivit knäpp :P


Ikväll blir det nog ev lite idol och lite vin, sen får man väl se vad som händer och sker :) Imorrn får jag äntligen träffa min karl vilket kommer bli sjukt underbart!

Nu ska jag dock sluta skriva och pallra mig in i duschen, jag luktar blöt hund efter gymmet. Cya!


Kommentarer
Sussi

Vad heter värktabletten du fått? Går också på värktabletter sen några år.../Sussi

2009-12-12 @ 09:43:17
URL: http://sossiq.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0