Bli normal igen?

Äntligen fick jag fara in till sunderbyn och undersöka magen. Givetvis hade jag cystor i magen men det kom juh inte direkt som en "suprise suprise". Denna gång har jag dock haft så jävla ont så min läkare tyckte att jag skulle få smärtstillande, inte så lite heller. Får äta upp till 17 tabletter om dagen + att jag nu hämtat ut min sömn medicin som jag måste prova på. För att ha den dygns rytmen jag har är faan inte normalt!

Jag är så less på denna ständiga smärta i magen, att vara orolig att det ska smälla. Dock har jag äntligen fått ett litet ljus i tunneln och det behövde jag, verkligen! I min just nu rätt gråa vardag behövs så lite för att det ska göra så mkt. Men som sagt, kanske det går åt rätt håll nu?!

Och ni behöver inte vara orolig, jag kommer inte bli en piller knaprare, inte på heltid iaf haha. Men bara så man slipper denna förjävliga smärta som dyker upp titt som tätt. Om dom nu ens fungerar är juh en annan femma!?


Näe, nu ska jag sluta skriva massa ospännande. Tänkte bara vara duktig och uppdatera er litegrann. Ska springa ut med Myran och sen krypa ner till kojs. Trött är jag, men om jag kommer kunna sova är en annan femma. Håll era tummar och tår!


Jag saknar dig Mattias,..massor! <3


Godnatt Sverige!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0