Ändrade planer

Idag har jag knallat runt på stan i skeå med mig själv. Var faktiskt roligt att utforska en ny stad även om det nu var på egen hand ;D Hittade iaf någonting att ha på mig på nyår, vilket var viktigast! Sen har jag kommit på vad jag verkligen skulle ha önskat mig av tomten. En jacka! Dock gjorde jag inte det utan får fortsätta gå runt i min grymt fula och skita jacka, är så jävla less på den! Men men, även om det är rea har jag fasen inte råd att köpa mig någon ny just nu. får väl bli nästa år, lr året efter det, lr efter det. Ja ni fattar?


Nu har planerna dessutom ändrats. Istället för att vänta och ta busse kl 12.00 imorrn så har jag beslutat mig för att ta bussen som går 05.50 istället. så har beställt en taxi som kommer och hämtar upp mig kl 05.30. fy faan jag kommer dö! Lr dö, om jag ens orkar upp haha. Näe det löser sig.

Nu måste jag dock däcka kudden så jag får nån timmes sömn. Lär väl inte kunna sova allt för mkt på bussen så. Ajja, ha det bäst sverige! PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0