Roadtrip!?!?

Tjalle!
Tog mig upp ur sängen efter många om och men. Mattias lagade "frunch" (blandning mellan frukost och lunch haha). Sen har jag bara degat runt som den palt man är. Har disskuterats om en ev roadtrip denna helg, men men vet ingenting än. Den som lever får se. Blir då iaf inte att festa för min del idag. Blir en lugn kväll för mig själv tror jag. Mattias jobbar och jag känner väl inget direkt stor sug efter att festa själv, så det blir nog tvn och jag ikväll.

Just nu sitter jag och inväntar hockeyn. Sverige möter Ryssland idag och det kan nog bli spännande. Efter hockeyn vette tusan vad som händer och sker!? Funderar på att köpa en trisslott i hopp om att vinna massa pengar, men jag och min tur, HAH! En positiv grej är väl att man snart fyller år. Längtar! Så nästa helg blire att fira lilla mig.
Näe nu ska jag prova ringa yokoo igen, kvinnan som det inte verkar gå att få tag i. Bajs!


Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0